Tacksam

Idag nät jag lämnat min Majken på förskolan begav jag mig till Coop för att köpa fika till mig och Milis. Vi ska nämligen alldeles strax hälsa på hennes och Håkans lilla Lovisa! På vägen till Coop sken solen sådär morgonvackert. Det doftade gott och allt var så vackert. Jag är en person som gärna tänker och planerar tre veckor fram men jag tränar VERKLIGEN på att njuta i nuet. SÅ när jag spatserade mot coop så njöt jag. jag njöt av det vackra vädret, av att just jag får ha så goa barn,vänner,familj och bekanta i min närhet. Jag njöt och var tacksam att jag och Linus träffades och skapade ett liv tillsammans. Jag njöt av att få bo i älskade Smyge. Det är så lätt att bara se det tråkiga (jag är absolut en avdäm i bland) så man ska kämpa med att se det bra och TRO på det bra! Nu knorrar den lilla i vagnen och jag ska bege mig till Millis och Lovisa. Jag bloggar från datorn så därför ska jag bjuda på en bild från förr. En bild som förevigat något som jag är tacksam för.
1 Jenny Pariola:

skriven

Världen är vacker!

Kommentera här: