Fredagsmys

Nu har vi börjat denna fredags fredagsmys. Vi kolla Frost. Igen. MEN är det någon film förutom Grease och Dirty Dancing man kan se flera gånger så är det Frost! Veckan som varit har varit mysig. Vi har simmat, crissfittat, hängt med mammagruppen, varit på Babycafe och massa annat. Idag ska vi hälsa på mamma, åka på maxi och ikväll ska vi bort. Härligt. Majken har börjat förstå det här med att ord betyder något. En lunch satt hon och ljudade bokstäverna i Pippi och sa se Pippi. Gissa om mitt mammalärarhjärta gjorde lite volter😍 Nu måste jag göra ett läspapper, med ord och bilder. Stackars barn😉 Men får man inte undervisa elever får man få ut sitt undervisningsbehov på sina barn😂 Nä måste koncentrera mig på Frost nu, så jag inte missar handlingen haha!! Förresten, i söndags hade vi namngivning för Sigrid. En mysig tillställning. Tack alla ni som ville komma❤️
1 Anonym:

skriven

Så fint

2 Roxy!:

skriven

Vad mysigt! ❤️❤️❤️🤓🤓🤓🤗🤗🤔🤔🙃🙃🙂🙂

3 Roxy!:

skriven

Vad mysigt! ❤️❤️❤️🤓🤓🤓🤗🤗🤔🤔🙃🙃🙂🙂

4 Elina:

skriven

Hej. Cajsa vi saknar dig Jätte jätte mycket här på kattebäck. :-)

Svar: Jag saknar er Elina❤️. Hur dags har ni era lunchraster? Kramar❤️
cajsen

Kommentera här: